Kau kata kau sayang

Friday, March 12, 2010

| | |
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau tahu apa yang ku fikirkan?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau rasa apa yang ada di dalam hatiku?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau menyelami hatiku?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau tanya apa perasaanku?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau tanya mengapa aku diam seribu makna?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau tanya apa yang merunsingkan fikiranku?
Kau kata kau sayang.
Pernahkah kau mengerti hati ini?
Kau kata kau sayang,
Pernahkah kau ikhlas denganku?
Kau kata kau sayang,
Kau jangan kata jika sayang kau padaku tiada makna!
Kau kata kau sayang,
Kau jangan pernah nak bermain dengan perasaanku!
Kau kata kau sayang,
Tiada makna sayang bagiku kepadamu!
Kau kata kau sayang,
Tiada lagi sayangku kepadamu!
SELAMANYA!


Amacam?pernah xkorang punyai perasaan sebegini kepada seseorang?
I'm using a simple words so, xde la nk jiwang sangat pagi-pagi ni..hahhaha(apelah kau!)
Kalau korang berada di dalam dilemma seperti ini sekarang, juz ignore je dorang tuu..Tiada maknanyaa..
Dari korang sakit kerana dia, baik korang lupakan je dia,leave him/her alone..Poyo je entry aku hari ni kan2, tapi itulah yang berlaku di sekekeliling kita!maybe its happen pada member2 korang or diri korang sendiri!*winkwinkwink..
Ya, sy akui, melupakan seseorang itu amat menyakitkan,,but, u have to try!decide a right decision so that its won't killing u later..what goes around comes around!*winkwinkwink


"U will never know true happiness until u have truly loved,

and u will never understand what pain really is until u have lost it!"

3 komen dari sweety:

Farah Rifhan said...

hehe! mungkin betul. tapi, kadang2 kita kaum hawa ni yg x pernah faham apa yg kaum adam ni fikir. kaum adam ada yg jenis x reti nak tunjuk perasaan dia. cth yg paling dekat dgn saya adalah, pakwe saya sendiri. dia memang x pandai tunjuk perasaan dia. kadang2 rasa mcm dia x faham perasaan saya. saya ingatkan dia x sayang pun saya sebenarnya. tapi bila da makin lama hubungan tu, baru saya tersedar, saya yg tidak faham dia sebenarnya... so, give and take. :)

Ḏαᾔṧα said...

wink2 tu ape ek???

myraVea said...

farah: wah..great opinion!!huhu..2 la..setiap org lain2 cara..heeee..ssh kan kalau kita xtau ape yg ada dlm hati 'mereka' sebenarnya=)