Group ''KAMI SUKA KUNYAH AIS BILE AIR DAH HABIS'' di Facebook!

Tuesday, May 18, 2010

| | |
Atooyaii..tidak ku sangka ade gak group sbegini rupaaa..engatkan xramai,ghupanye ramaiii beb!setakat ni pon dah ''61,862 People Like This"..adakah aii yang ketinggalan atau tertinggal ataupun ditinggalkan??hohoho..buat yang habitnye 'saya suka makan plus geget ais' seperti sy di sini, joinla sekaki xpon duekaki ya!aii di sini bukannya setakat kunyah ais bile air da habis jee,tapi bile air xhabis lagi pon balun kunyah ais duluuu..huaahuaa..

Info group KAMI SUKA KUNYAH AIS BILE AIR DAH HABIS!!
"Di tubuhkan untuk mengumpulkan mereka yg mempunyai habit yg same (pagophagia) disamping tempat perbincangan, berkongsi pengalaman dan juga bertukar-tukar pandangan tentang ais di mana2 gerai atau restoran makanan di seluruh Malaysia"

Ape tunggu lagi??pakatpakat joinlaa korang..acece, adakah saya di sini seorang promoter??oh tidak atau oh ya??haha..cheq balik pi pikiaq sat nohh..amboi, loghat utara kuaq dah nii! *wink(xpenahpenah) Bak kata pepatah,xkenal maka xcinta..hoho..mu nak kenal sape?cinta sape lak ni??alamak, maksud aii di sini ya tuantuan dan puanpuan, bila sy join group ni, barulah saya tau ape effecteffect sampingan terutamanya untuk si LADIES..nak tau??jom kita TERJAH!

PERTAMA = Perot bOleh jd buncitMUNCHIT
KEDUA =Susah nak melahirkan anak

Atooyai..ni yang lemah ni..lemahnye nak dengar effectefectnye..tanpa ais siapalah saya..mau boleh pengsan pe kalau xdapat sehari..ishish..sangat dangerous kalau korang da sampai tahap sebegitu dan sebegini..hoho..tapi yang bestnye bile sy terbaca ini ''1 artikel ade mengatakan sape yg makan ais lebih kuat ingatan''..wah,,ade betol kee??kalau betul, mau patah gigi aii kunyah ais setiap saat..hohohoh..mu bacala kat discussion itu group..

yumyumyum..nampak macam sedap bukan??hohoho

9 komen dari sweety:

Hanis Amanina said...

haha. ada jugak group ni. sy pun suka kunyah ais tu. pergh.. besttt

myraVea said...

Amanina:hohoho..meh hi5 sket!!'saya suka kunyah ais'..heheh

Unknown said...

ais ne mmg best..selain kunyah, ais ne leh wat gune basuh tangan..hahaha

myraVea said...

Wan Haffiz:hohohoh,,,wat gne bsoh tangan jugak eh???phewww...sejuksejukk

kacang said...

huhu.
best kunyah ais=)

myraVea said...

kacang:huaahuaa..tau xpee =)

azimask said...

oowwhhhh saya dulu adalah ketagih gigit ais.. masa akhir zaman sekolah n menginjak ke zaman uitm... sehari tak dapat boleh gigil gigil.. giler ahhh...

myraVea said...

mimie:ahaa...wau..sampai menggigil??ohoho..sy start dr f3..ssh tol nk buang habit ni..uwaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

saye suke dengan ais...ketagih