Alasan-alasan break up

Wednesday, June 23, 2010

| | |
Alahai..ni da masuk bab cintan dan cintun ataupun cik tan dan cik tun??Lastly jadilah TANTINTUN..hohoho..Ok, bab break up ni memang macam sensitif kan..macam perit je nak tanggung derita tu..Selalunye, bila break up, memang dalam hati ni terasa perit yang mendalam bagai dihiris dan dicincang-cincang empatbelas kerat..amboi bermadah lak..Ini maybe happen pada salah seorang sebab maybe salah sorang tu ‘sayang’ pasangannye lagi..Dan jangan terkejut kalau ade yang tak rasa pape bile break up..i mean dorang xsedih pon!Okae, ni mungkin faktor mereka xserasi dan memilih jalan untuk berpisah..Yela, dari gaduh je 24jam 7hari seminggu, baik break up la ape tunggu lagi kan..pilihla jalan yang korang rasa terbaik..

Selalunye, macam-macam alasan yang diberikan dan di bebelkan saat break up kan??dan saat tu, timbullah bermacam reaksi sama ada yang terduga atau di luar jangkaan kita..Dan lepas break up, mula lah semuanya akan cari cara tersendiri untuk pulihkan emosi yang terganggu..

Dan alasan-alasan yang selalunya kita dengar ialah


“Attitude masing-masing.Kedua-duanya dah rasa xserasi together..so, langkah yang terbaik ialah break up”

“Ada orang ketiga dalam hubungan dan akhirnya timbul rasa tidak puas hati sebab si dia xsetia”

“Curang dan akhirnya si dia kembali pada kekasih lama dengan alasan tidak dapat melupakannya dan masih sayangkannya”

“Kes cemburu yang melampau dan akhirnya memakan diri sendiri..Maybe si dia xboleh tengok pasangannya rapat dengan orang lain dan akhirnya sebab kes cemburu yang sangat-sangat sehingga menjadikannya sebagai isu besar dan akhirnya putus.”

“Playboy atau playgirl semestinya xjujur dalam hubungan mereka..couple sana sini dan bila dah ada yang lain atau mula bosan dengan partner mereka, terus minta putus”

“Atas sebab family..maybe family xizinkan ke atau family xsuka then last-last terpaksa putus”

 
Ehem-ehem..ada lagi alasan yang tertinggal tak??huhu..alasan yang selalu korang dengar pulak ape eh??*winkwink

5 komen dari sweety:

ucu rose said...

nk tumpukan pd pelajarn..ehehhehehh

Unknown said...

sebab distance yg jauh pn , mybabkn break up gx :)

helmi aziz said...

"sy org jht....x padan dgn dak baik cam awak"
ehehehehe=P

Kik0 ♥ QiLaH said...

betol3 long distance relation pom bulehh clash huhu
btw,shuke alasan yg las tuh ;p

BabiesMom said...

terlalu mengongkong hingga menyebabkan perkara kecik jadi besar dan biler bergaduh sampai tahap cipan dah tak leh tahan... wakaka... leh terima tak TUAN RUMAH?