Saatku berhenti menulis

Monday, October 4, 2010

| | |
"Saatku berhenti menulis, kan ku rindu bait-bait lagu yang berkumandang di dalam teratak penulisan ini.. Meninggalkannya bersawang sebegini rupa, tidakku ingin ianya terjadi.. duka di hati tiada yang tahu..yang nampak di mata hanya tersurat, yang tersirat hanya kata hati lebih mengerti.."
Wassup yoo!!oppsss..itu tidak sopan, maaf*wink..Hye readers yang dirindui diri ini selalu, ni hao ma?wo hen hao :) ..entry ini khas ditaip oleh jari jemari yang menari di papan kekunci untuk memberi sedikit pengumuman..
"Dengan ini, diumumkan bahawa BLOG MYRAVEA akan berhenti beroperasi"..
The reason why is, final exam is just around the corner!!!ohh  tidak, sepatutnya diumumkan sebegini rupa "Dengan ini, diumumkan bahawa BLOG MYRAVEA akan berhenti beroperasi sehingga tuan tanah sudah melepasi garisan penamat final exam"

Heee..baru sedap sikit didengar dari tidak beroperasi langsung *winkwink..Lepas cuti sem bermula, usah gusar usah risau..jari jemari ini akan kembali ligat menari di papan kekunci supaya sweet readers akan kembali menjenguk blog semulajadi pink ini..bahaha..semulajadila sangat kan ~hee..harap maaf sayang2ku sekalian, diri ini terpaksa mengutamakan kepentingan dari sampingan supaya tidak ada yang menangis kelak :) Dengan assignment yang datang bertubi-tubi telah menguatkan semangat untuk lebih berusaha supaya sukses selalu..Harap reason ini boleh diguna pakai supaya tiada yang keciwa melihat sesawang di blog makin bertambah nanti..Btw, final nanti 27OCT - 12NOV..Wish me luck dear! :)

8 komen dari sweety:

Azrul Hisham said...

good luck for your exam...gambate!!!!!!!!!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

dear, wish u best of luck in ur final exam k.. after exam, continue ur writing then we can keep in touch ;)) tahe care.. goodluck again!

Mia Farrows said...

GOOD luck =)

Pinky Pixie said...

gd luck dear!
cayok2.. hehe

LuVidA^^ said...

gud lux! ingt nk bersara td.. hihi

Aidy Shahiezad said...

okey.. gud luck...

**********

visit my 400th entry,

Jejak Tingkah Anon dan Welnon
(http://aidyshahiezad.blogspot.com)

akubiomed said...

Kalau berhenti menulis maka kurang trafik dik oii..

cik bihah said...

gud luck dear..
ganbatee..;)