PART 7 : Mereka yang bertapak di bloglist MYRAVEA!

Saturday, April 2, 2011

| | |
Phew, selamatlaa hari ni hari minggu, maka dapatlah myra review beberapa blog untuk hari ini..hehe..Kalau tak, memanjang sibuk mengadap buku untuk test yang disukai..hahah..betul-betul perah otak minggu ni..hope semuanya terlekat dengan gam cap gajah di computer kepala ni..
Nak join segmen ni?klik banner di atas yek :)




Blogger ke-19 : MAIZURA
Tertawan hati myra bila tengok header blog maizura ni..sangat comel omel .. Blog die bertemakan strawberry yang manis-manis tu semanis tuan blog..hehe..Maizura ni banyak join contest tau, kalau korang nak tengok contest apa yang banyak dijalankan sekarang, mehla jenguk blog maizura ni, banner contest banayk di bahagian footer..




Blogger ke-20 : MISZ TREX
Waah..uniknye name trex ni..dulu kawan myra pon ade gunekan nickname trex and the real name die pon atira macam misz trex ni laa..hehe..Blog ni sangat kemas okae, memang kemas dan bertemakan warna biru..waah, tenang hati memandang ditambah pula dengan dino berwarna hijau yang chomel tu..shukee3! :)






Blogger ke 21 : MYRA CUPCAKE

Blog yang bertemakan warna pink..simple dan sweet..Blog myra ni bebas dari widget yang tak penting..GOOD! Masa myra menyedut udara nyaman di belognye, rupanya blog myra cupcake ni "under construction"..hehe..ni mesti dalam proses mencomelkan blog yang dah comel tu ye..Good luck dear *wink*

5 komen dari sweety:

Chenta S Qaseh said...

done dear.. da ltak banner,da ltk link at sidebar :)

SyEraa said...

sis sayang syera dah buat daa seperti yg disuruh XD

Farah Dafri said...

myra, dah letak banner dekat sidebar :) http://belogakubukankau.blogspot.com/

athirahassin said...

Thanx utk review blog trex.. Higihihihi

myracupcake said...

thankyou review blog kite ! hee~ :') menangis terharu kejap ! hehe