Dream Wedding - Candid Contest!

Friday, June 3, 2011

| | |
So, sekarang ni, aku nak ajak u all join satu contest ni. Senang jeee.
Pernah dengar kan Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe ? Kali ni, Urban Vibe tengah adakan satu contest ni.


 Nak tau tak hadiah apa untuk contest ni?

  1. set bilik tidur bernilai RM 6999.00 tajaan Roxxi gallery,  
  2. mini pelamin tajaan Zaifie Zainal,  
  3. dekorasi 5 dulang hantaran tajaan Asyiq's Bridal,  
  4. outdoor photography tajaan Eddie Photovideo International,  
  5. 2 pasang baju pengantin tajaan Jez wedding,  
  6. tajaan make-up majlis resepsi oleh Eyra Rizal

Best kan hadiah yang diorang sponsor?

Bagaimana nak ambil bahagian dalam contest ni? Senang je. Aku pon try2 jugak nasib join contest ni. Mana tau ada rezeki kat sini kan. Just upload gambar hitam putih (black n white) yang merupakan gambar kandid (anda dan pasangan). Macam biasalah, hanya click "like" dekat gambar trsebut :) Aku hope gambar yang aku upload untuk contest ni berhasil lah untuk peroleh jumlah "like" ni..


 Before that, jangan lupa "like" dulu  page  
Then, just click button "like" dekat gambar aku and si dia ok? :) Keep on voting for me :)
Pahala kalau tolong orang nak dirikan masjid. ngeeeehhh ;p


just click link bwh ni dan "like" 



Mari support irine nadia! :)


p/s : entry ini dicopy paste dari blog irine 

0 komen dari sweety: