Segmen mari kenali saya dan blog saya!

Monday, October 31, 2011

| | |
Buat sape-sape yang rajin join segmen-segmen ni, jom kita serbu join "SEGMEN KENALI SAYA DAN BLOG SAYA!".So, what are you waiting for?Cepat join sebelum terlambat disebabkan oleh hari ini adalah peluang last untuk korang join segmen dari TAUFIQ NAZLI si comel ni *wink*






One two three, START!!!
Photobucket


CARA NAK JOIN :


- Buat satu entri bertajuk ” Segmen mari kenali saya dan blog saya “.
DONE!

- Letak sekali banner diatas di dalam entri korang.
DONE!

- WAJIB : Tulis sedikit tentang diri anda dan terangkan blog anda adalah blog yang jenis macam mana?
Tuan blog berasal dari utara, berumur 20 tahun, new year merupakan hari lahirnya, sedang menuntut di UITM Negeri Sembilan.
Blog "Dinky Wink Myravea" merupakan salah satu blog personal.

- Follow blog ni dan LIKE page -> TAUFIQNAZLI.
DONE!

- WAJIB Letak link entri anda di ruangan komen dan fan page aku yang korang LIKE.
DONE!














Dah join? Jom serbuu join giveaway yang menarik ni! Klik SINI!

5 komen dari sweety:

kim heeruul said...

org utagha ghupenya..hihiih

Sarah Mnasir said...

eh myra umo 20 eh.. sama lew.. hehe

myraVea said...

kim heeruul : kuiku..yeps, utaghaaa :P

myraVea said...

aRa ❤ aFiq™ : hehe..hi5 dear! ;)

aindzaya said...

ofsem sungguh orangnye...hewhew..