Durian crepe digemari ramai?

Wednesday, December 26, 2012

| | |
Sebagai penggemar tegar makanan, makanan yang pelik dan unik sangatlah membuka selera anak tekak ni. Rugi kalau tak cuba, tambah-tambah bila timbulnya durian crepe ni. 


Then kita mula nak talk about this durian crepe dengan kawan sejagat. Sampai ada yang bertanya, "Durian crepe? What? Kerepek durian kah?". Then, lidah kelu jadinya sambil errrr sambil tekan perut gelak guling-guling. hewhew

Walaupun fenomena durian crepe sangatlah menjadi-jadi, tapi buat mereka yang kurang bersosial di alam maya ni masih ada yang tak tahu ok. That's why ada yang first time dengar terus teruja nak rasa!


Then bila dah teruja, tangan memulakan langkah mencari durian crepe. Search sana dan sini then at last jumpa! Lagi teruja bila ada yang free delivery sekitar kawasan KL, Selangor. Terus contact dan beli, harini order esok sampai. Oh sangat awesome! Come here my durian crepe, come to mama. 


Ada yang tanya, apa rasa durian crepe? Rasanya seperti durian+ais krim gitu. Sangat sedap! Tapi dinasihatkan buat korang yang suka durian tapi tak suka krim, sila sediakan segelas air kosong seperti cousin myra sorang ni. Sebab katanya tak kena dengan jiwa, alah dengan krim agaknya? Mungkin.


Berminat? RM10 for 6pcs perpax. Klik SINI untuk ke page Sara' Crepe
Call@Whatsapp 018 9744032

Beli 10pax ada mystery gift! ♥ _ ♥







7 komen dari sweety:

Unknown said...

durian crepe dah jadi trend ! haha.. bg hantu durian macam sue rasa nikmat sangat makan durian crepe nih >.<

kaizen said...

nnt balik kl bru nk meng-oder n merasa kot....

*sian kt org johor nih ssah nk dpt doyan crepe

Cik Tanpa Nama said...

wah!!! nampak sedap la durian crepe tu!dah lama cari kat melaka ni tak jumpa pown. yg online tu nk tggu lama pulok!hehehe

Shida Radzuan said...

siapa yg xsuke mmg gilesss hehee :D

Dayana Z said...

Menarik! :D nampak sedap + kuning pulak tu.. susah tak nk buat ni agak2..

Unknown said...

ohh sedappnyaa durian crepe neh..nk order lah. *wink3 ^______^

hazanis said...

nak3! tapi nk free. hehe .:P