Tips kulit licin tanpa parut

Friday, January 21, 2011

| | |
Mahukan kulit licin tanpa parut? Kulit yang licin gebu malah cantik bak bulan purnama di waktu malam tanpa menggunakan lampu suluh sudah bercahaya? Kulit licin tanpa perlu menepekkan bedak sepuluh inci supaya nampak ala-ala smooth gitu? Anda mahukannya? Apa rahsianya?


So, mari baca laju-laju tanpa henti *heee*




Okae, cukup sudah bermadah puaka sambil promote sana situ sana sini..tetttt..Straight to the point, perasan tak orang perempuan ni kalau bab nak mencantikkan muka, biar cuba sampai berjuta lemon dan oren tanpa terlepas mana-mana produk yang boleh memberikan impak maksima secara kebabom baru akan berhenti mencuba..wuwuwu..Adakah saya salah dengan statement berikut?sila geleng jangan angguk sebab rasanya sudah tepat pisau lipat di situ..


Sangat jeles bukan tengok kulit mereka yang WOW!!smoothnye, licin bebenau kulitnya! Tetapi jangan tertipu madah berhelah jika si dia menggunakan make up berjenama malah bermutu tinggi sehingga parut original di muka semuanya nampak sekata dengan warna bedak asas yang dicalitkan di wajah..Oh pengsan, tipah tertipu juga akhirnya..


Siapa tak nak kulit cantik licin berseri oiii, habaq mai sat..Mari sini kakak kakak, adik adik yang tersayang kalau tak sayang sila campak ke tepi *okae acah sajaa*..Produk apa yang kita mampu untuk membeli malah kesannya memang kebabom?Yang ni, kalau tanya promoter produk kecantikan mesti dia cakap ini elok itu elok bak kata semuanya elok-elok belaka tetapi hasilnya tidaklah kebabom seperti yang dimegahkan malah tiada kesan dan yang berkesan hanyalah taktik mengalirkan fulus ke dalam hasil jualan..taktik ini sungguh berkesan oleh itu sila berhati-hati ya..


Rasanya tak kesahlah kulit kita putih gebu, kuning langsat mahupun hitam manis tetapi yang penting skali mestilah yang licin sekata gitu barulah ada uumphh so takdelah orang nak mengata "Alaa, putih-putih pon tapi ade parut tak cantikla beb" takpun "Kau calit sana sini nak tutup parut cela kat muka la tu kan?"..Tetapi biar orang kata "Alaa, kau xyah makeup pon da cantik sebab muka kau licin tak menggurutu". 


So, produk apa yang boleh hilangkan cacat cela di wajah? Tak payah nak beli mahal-mahal dan tak payah nak beli yang terlalu murah sebab nak saving so korang boleh cuba produk BIO OIL ni..Haa? tak pernah dengar? biar betul mu nih sebab ramai dah cuba dan terbukti keberkesanannya!Myra pon da cuba okae, bukan main promote je kan kan..So, u should try!!Banyak kegunaannya selain dapat memperbaiki kesan parut iaitu untuk tona kulit tidak sekata, penuaan kulit dan untuk kulit yang kering kontang *heee*





Kat mana nak cari produk ni?Haaa..Buatlah pusingan di dalam Guardian, Watson dan farmasi yang berdekatan ye dan tak payah nak cari kat tempat lain, cukuplah yang sudah disenaraikan supaya otak senang untuk mengingat..Btw, berapa harganya? Okae, untuk 60ml berharga RM32.95 dan 125ml berharga RM54.95..Kalau tak puas hati lagi, bolehla klik http://www.bio-oil.com untuk maklumat yang lebih terperinci *hee* selamat mencuba!



37 komen dari sweety:

Sophie Al-Yahya said...

kalau mcm ni nak cube lah.. =)

BUDAK TINGGI said...

sangat berkesan ke myra..sbb liya pun ngh cube produk nie..tp blm mnmpakkn kesannya lagi...

myraVea said...

Sophie : cube jangan tak cube! :) hehe

akuberhakHIDUP said...

member saya pakai produk ni terus bertambah jerawat. maybe muka dia tak sesuai coz kulit dia jenis berminyak. saya amalkan produk ni, alhamdullilah mujarab.

myraVea said...

adlia : yes my dear, berkesan untuk kulit myra..cube u try bukak laman web bio oil tu then tengok cara untuk menggunakannya yek :) Slalu myra guna due kali sehari dan cara menggunakannya ialah sapukan di tempat parut secara pusingan berulang-ulang kali :)

misslovalova said...

hee . tak pernah pakai produk ni . heee . takout nak mencuba :)

eZmALiZa said...

siryes..mmg btol pon..just look at my face..hehe..alhamdulillah... :D dulu ezma kene chicken pox..byk gile parut..tp skrg da oke..parut cepat hilang.. :D

Rara Farah said...

haha...memang pakai bio oil..dh masuk botol ketiga...mmg sah..makin gebu,halus dan mulus macam kulit telur...parut jerawat pon hilang...mantap gituw

myraVea said...

akuberhakhidup : ya, ada kemungkinan untuk kulit berminyak tak sesuai untuk pakai bio oil kan..lihat pada jenis kulit kita..Tapi bio oil ni sgt berkesan untuk kulit mcm myra :)

myraVea said...

biella : hee..jangan takut, kalau takut boleh try sapukan dekat kulit kaki ke ape then kalau nampak kesannya elok boleh try untuk muka pulak :)

Unknown said...

sy tgh mencuba produk ni ! haha best ! :)

myraVea said...

ezmaliza : wuwuwu..thumbs up la!!hehe..mmg berkesan kan kan :)

myraVea said...

raja farah : wow!!sampai 3 botol..wuwuwu..terbaikla!!alhamdulillah berkesan :)

myraVea said...

deeyaudeen : hehe..memang best sbb berkesan! :)

Indah Mulya said...

sis try gak bio oil ni..tp lom menampakkan pape tanda lg..agak lama jugak lah sbnye utk dapat hasil yg besh..mmg mnguji kesabaran btol..hehe

Nazrul Ashraff said...

huhu..da gne produk lain..kne ikut kulit gak kn..

siti fatimah said...

wah! nak beli la lepas ni ~ muka ada bekas2 jerawat..dah lama nak hilangkan ~

HaNa Hani said...

wah...kne try neyh
nak suggest kat akk..
dier kne chcken pox recently

Encik Psychopath said...

mesti muka anda clear kan?

Izwanie Eynia said...

psst2.. saudari empunya blog, sy tag awk.. jom tgk..^__^

KNS said...

haah..dgrnye bio oil ne mmg berkesann
tp ambil msa gk la..
kena brsbr ;))
My Recent Post: Tatacara Eyeliner Hitam Keliling Mata

Wan Gerrard said...

wah boleh guna ni ^_^

panda montel said...

hahhaha.... suka baca entry ni tapi kulit berminayk x padan kut pakai bio oil

[leily.laily] said...

ahkak pn pakai bio-oil ni skrg..
ganti ltion, bestt...
betul tu, leh melicinkan kwsn yg kematu xspecially kat tumitn kapla lutut.. =)

zaty luvlianncez said...

btol ke berkesan ??

takut nk letak minyak kt muke haha

Nurul Mazni Sawal said...

dear. come n join my contest; http://littlelovealways.blogspot.com/2011/01/contest-gadis-shawl-menawan.html

meyh2. msti suke an??

FarhanaFabulous said...

da pena try bio oil ni..okeh gk la..

Dhea Ahmad said...

pernah bace byk testimonial produk ni bagus....

Unknown said...

nak try lah. sbb sangat bermasalah kulit, lg2 parut jerawat =.=

Zeera Lana said...

sayang,betul2 hilang kew kesan parut tue??
aii pakai x hilang pown
huhuhuhu

Aina Nadhirah said...

produk nih mmg bagus la kak.. so far, skrg dah guna 2 botol.. mmg berkesan sgt2..! =D

ouh ieka said...

betol ke niee ??
mcm nk try jee HAHA!!
t kalau oke tenkiu la yee sebb promote hee..
oke2 i nk cari tajuk lain pulak kat blog nie nak geledah sampai habis hee.

yayalya said...

produk ni mmg bgs! pernah guna dan parut mmg hilang... sgt berkesan!

Hanis Zakirah said...

Hanis dah gune..beli yang paling besar tuu!..ada promotion waktu tu kat guardian..Haritu kena campak..guna2 hilang semua parut!..yay!

cik ifah said...

mira, kite dah gunaaa. :( tak jadi pon. sob sob sob. lepas tu die kan sedikit oily. dah name pon bio-'oil'. agak tak selesa. sobs!

Adalah ;) said...

hello , nak tanye . berkesan tak kalu guna sebab kulit muka tak sekata . biase lah saye nie pakai tudung . selalu terdedah ngan matahari . satu lagi , takpe tak kalu apply make up atau cream lepas gune bio oil ?

Azriza said...

Saya ada tips tambahan untuk kulit cerah dan licin.
Ambil sebiji limau nipis dan dibelah dua Semasa mandi, gosokkan pada muka dan seluruh badan Insyaallah, kulit akan cerah, licin dan harum.