Kempen Blog pilihan Malaysia bersama Ben Ashaari

Sunday, December 12, 2010

| | |
Assalamualaikum pembuka bicara...

Kini tibalah masa myra join kempen yang dianjurkan oleh tak lain dan tak bukan BRO BEN ni..hee..dengan hati terbukanya dia nak tolong support blogger baru untuk promosikan blog-blog mereka yang tercalon dalam Blog Pilihan Malaysia (BPM)..So, takkan nak tunggu sajaa, rezeki takkan datang bergolek iye dak?Mari-mari..Seribu penghargaan buat bro ben, ucapan terima kasih tanda menghargai jasa anda :)


1) Kenapa anda sertai contest ini BLOG PILIHAN MALAYSIA?
Secara jujurnya hati ini tergerak untuk menyertainya kerana ingin memperkenalkan blog baru seperti saya supaya dapat dikenali oleh ramai para blogger di luar sana tu.. Kalau dah ramai kenal, mestilah dapat kutip ramai kawan-kawan baru di alam blogging ni kan? So, dapatlah rasa dihargai dengan cara para blogger tahu blog "dinky wink myravea" ni wujud di alam blogging ni :)

2) Kenapa anda rasa anda layak untuk diundi?
Layak atau tidak itu bergantung kepada setiap individu punya citarasa.. Tak semua yang suka cara kita tapi tak pula semua yang tak suka kan..Itu semua terpulang kepada setiap individu untuk judge kita..Buat yang rasa blog ini patut diundi, hati terbuka luas untuk menerimanya.

3) Ceritakan serba sedikit latar belakang blog anda
Nama blog ini sejak asalnya ialah dinky wink myravea yang membawa maksud gadis kecil molek mengenyit..Dulu masa nak susun nama blog ni pening jugak "myravea dinky wink" ke "dinky wink myravea"? At last letakla num dua tu tapi URL tetap gunakan nama myravea sebab biar pendek asalkan selamat sebab nama yang singkat ni selalunya senang nak engat dan tak berlakunya kekeliruan..Entry di dalam blog ni banyak yang berunsurkan tips yang boleh diguna pakai untuk kehidupan seharian mahupun untuk blog..Selain itu, blog myra juga ada membuat servis tempahan header..Sangat best rupanya melayan kerenah para blogger yang menempah ni, selain dapat kenal dorang dari dekat dapat jugak kongsi ilmu bersama-sama..Macam-macam ragam myra jumpa tapi Alhamdulillah semua ragam myra dapat layan dan mereka dapat apa yang mereka impikan..Tujuan servis ini dibuat ialah supaya para blogger memperolehi header idaman mereka..Tak salah untuk berkongsi apa yang kita ada kan :) Lagipun myra memang suka tengok header cantik-cantik dan dari situ timbulnya minat..


Last but not least, buat sesiapa yang sudi mengundi bolehla 




p/s : Masa mengundi adalah pada Jam 7 pagi 13 disember (isnin) - jam 7 pagi 17 disember (jumaat)..Blog myra tersenarai di kumpulan 3

2 komen dari sweety:

Unknown said...

undi sye jgak ye..
vote no 22

Anonymous said...

kempen pilihan raya ka ?
hehe :D