PART 2 : Mereka yang bertapak di bloglist MYRAVEA!

Monday, March 28, 2011

| | |
Hye korang!!Macam biasalah, sekarang myra akan updated blogger yang join bloglist myra dengan tahap kerajinan tangan ini meng'upload' header-header blogger ni siap bagi pandangan lagi..hehe..hope korang berpuas hati..Buat korang yang nak join bloglist ni, klik banner di atas ni untuk maklumat yang lebih terperinci.




Blogger keempat:  CIK MIEZA
Blog cik mieza ni sangat menyerlah dengan background yang bertemakan bunga-bunga ditambah pula dengan kucing meoww meoww sebagai peneman untuk shoutbox die..Sangat comel okae! Dia dapat manage blog dari sebarang widget yang tak patut..NICE!












Blogger kelima : CIK ANIS NASRI
Blog yang berwarna oren sebagai pelengkap blog..URL blog yang unik iaitu "pipibelubang"..hehe..Mungkin ade kisah disebalik tajuk blog tapi myra tengok pipi di gebu je comel orangnya..Cik anis di rasanya sangat suka join contest, so buat korang yang gemarkan contest ni bolehla singgah ke blognya untuk usha-usha contest :)












Blogger keenam : CIK ELYZATUL NASTAYSAH
Haa..blog ni kira geng myralah..haha..kenapa?sebab serba pink!OMjayy sukee sangat siap blink-blink lagi..Pink itu memang menawan kan?ada sape nak bantah? *teheee ..Blog ni kemas dan simple dari widget-widget yang tak patut so senang nak loading..

2 komen dari sweety:

cik mieza said...

hehe..besh ny blog kite ade.. :) thx a lot kak myravea ... mnunggu2 saat ni dr pg td ^_^ da letak da banner yg cute 2 kt sidebar ..

Elyzatul Nastaysah said...

cik myravea~thnx entry tu..
keep in touch;p